11 maj 2008

Začetek sezone :)

Končno so se nad nami odprli oblaki in pogrelo nas je toplo sonce. Kar je seveda samo po sebi brezvezno, če se ne usedeš na kolo in zapodiš v hrib/e :P
Seveda je treba najprej imeti nekaj kondicije, zato sem že prejšnji teden začel z aktivacijo kardiovaskularnega sistema, ki mi je v zadnjih mesecih že nekoliko zakrnel :/ Kakorkoli, ta vikend je bil precej športno obarvan. V soboto Šmarna gora kot ponavadi, popoldne pa še vijuganje med sprehajalci na Rožniku (sej sm pazljiv). Kljub minimalnosti hriba sem zelo užival. Zato je takoj naslednji dan sledila ponovitev. Vmes sem še vadil razne osnovne trike, ki mi gredo zaenkrat še slabo, ampak počasi napredujem. Tudi intenzivnih domačih... khm... aktivnosti ta vikend ni manjkalo, tako da se skoraj počutim kot športnik :D In ko sem v nedeljo popoldne bil že ves izčrpan, me Katja zvleče še na kratek kolesarski izlet po PST... tako da zvečer sem brez problema zaspal.
Prav tako sem si sposodil kup MTB knjig, a sem se kmalu zgubil v številnih turah. Najbolj me moti odsotnost ocene lepote ture. Res da je to zelo subjektiven podatek, a vsaj meni še kako važen. Tako da spletni viri še kar ostajajo glaven vir moje motivacije. Tako da sem si že splaniral 4 nove, ki jih bom v prihodnosti še opisal in jasno objavil reportažo, ko jih speljem. Ogrevalne ture pa ostajajo večno aktualna Toško Čelo in Sv. Jakob na Katarini.

Ni komentarjev: