25 avgust 2008

No brakes

Počitnice so zakon. Zame mogoče celo zadnje. Glede na moje navdušenje, se bom verjetno tudi prihodnje leto potrudil, da pospravim vse izpite že sproti. Kaj naj rečem, uživam pač :) Niti bloga ne uspem pisat. Šele po treh poletjih s Katjo, mi je prišlo na pamet, da bi šel kolesarit v okolico Tržiča. Ne vem kako nisem dojel... GOREnjska - namig je očiten. Bolje pozno kot nikoli, je pa res da do sedaj še nisem bil dovolj fizično pripravljen za konkretne višine. In če povem po pravici, tudi sedaj nisem, zato pa bo ta teden minil v bolj ali manj kondicijkih pripravah, potem pa se v začetku septembra preselim v Bistrico od koder imam super izhodišče na okoliške hribe. Prihajajoča jesen bo poskrbela da mi ne bo prevroče, Matic pa bo poskrbel da bodo ture bolj zanive 8)

Moje spomladanske napovedi pa so se šele polovično uresničile. Slavnika se malo izogibam zaradi nekoliko neprijetnih izkušenj v tisti okolici, Icmanikova planina pa utegne biti problematična zaradi domačinov, ki omejujejo kolesarje. Ampak vseno pridejo enkrat na vrsto. Duet Kojnik-Golič pa prideta na vrsto, ko obdelam gorenjsko.

Razdelil pa sem si ture v dva sklopa: 2 lažji turi za ogrevanje in naslednjih nekaj bolj zares. Ne vem še koliko, ker je odvisno od vremena in utrujenosti. Torej:
- Bistriška planina
- Storžič
- Javornik
- Konjščica
- Košuta (Pungrat-Šija-Kofce)
- Baronova pot
- Dobrča
[/gorenjska]
- Ermanovec
- Kojnik-Golič
- Icmanikova planina
- Slavnik
- eventuelno ponovitve tur na Jelenk in Sveti Jakob

Seznam je verjetno precej daljši od tistega, ki bo izveden, ampak cilj je treba imeti. Poleg tega grem vmes še skočit s padalom 8)

Tako, grem sedaj lepo brez zavor naprej uživat, ob 10-letnici albuma Americana, pa si bom nostalgično privoščil še en fletn komad.


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

:o
da ne boš na koncu imel v enem mesecu več kilometrov kot jaz v celi sezoni :o

Tim pravi ...

Tvoj strah je odveč, zdej bom bil en mesec na bolniški in vse odpade.