10 december 2008

Žejen

Kot neodvisni opazovalec ugotavljam, da tale blog postaja zbirka multimedijskih datotek. Že včeraj sem nameraval prilimat filmič, ki prikazuje kako je nek star ata parkiral avto sredi Tržaške ceste, da je šel v trgovino. Ampak se mi ni dalo povleči telefona iz žepa, sedaj mi je pa žal.

Ne vem kaj bi še povedal. Dan je bil v znamenju brezdelja, če odštejem menjavo hladilne tekočine v avtu. V namenu sem imel še popravilo sistema za izbrizgavanje tekočine na vetrobransko steklo, pa je zmanjkalo časa. Torej to pride na vrsto jutri, itak je treba samo malo obrezat en štoflc in ga zabasat v eno luknjo.

Ugotavljam tudi, da je ta vpis popolnoma beden :D

5 komentarjev:

M_S pravi ...

hehe upam, da nisi hladilno tekočino v avtu zamenjal s tisto na sliki :P hehe

Tim pravi ...

To pa že nebi naredu, valda sm v avto nalil antifriz. Tisto na sliki sm pa popil :P

M_S pravi ...

sj verjamem, da ne bi :)
Vse tisto si popil? :P

Tim pravi ...

Itak da ne vse, a hočeš da me razžre :P

M_S pravi ...

šele zdele opažam da je HCL in ne H2O :D