30 december 2008

Rdeči december

Kot do sedaj še vsak dan, sem se najprej prebudil. Ko sem zaslišal tišino sem počasi vstal. Bil sem sestradan in žejen, zato sem odprl Breezerja. Nato sem se lotil izdelave marmornega kolača. How much gay can a person be?
Potem je trajalo celo večnost, da sem pomil posodo. In sedaj tule pišem, medtem ko je pecivo že skoraj pečeno.
Na misel mi je prišlo, da bi poslušal radio na televiziji, pa sem si kmalu premislil. 20 se pač ne more primerjat z 200 W, še posebej če je človek sam doma.
Kaj še drugega... aja en paketek mi je še ostal, se mi zdi da bom kar pojedel še tale zadnji Piškot.
/minuto kasneje/
Malce je bil prisušen, ampak...

Kaj bom sedaj počel pa v resnici še ne vem.

EDIT: aaa, lažem! Gledal bom prison break in housa. Je pa res da po teh 90 minutah ne vem kaj bom. Verjetno bosta gospodarja ta čas že prišla domov, morda bom igral e-poker.

EDIT2: Ja vem, zavidanja vredno.

7 komentarjev:

M_S pravi ...

no? kaj je to? :P

Tim pravi ...

Kaj je kaj?
Pa glihkar sm dojel da novih epizod še ni na netu, prekleta piratska banda nezanesljiva!

M_S pravi ...

kaj si pol počel oz kaj počneš? :D

M_S pravi ...

ma ja, jst se bom kr odpovedal tem piratom, k so nesposobni! :D

Lafri. pravi ...

Ti Breezerja, js pa Bandidosa za fruštk...damn no :)

P.S.: Vidš, da si lažnivc, vidš! Mam dokaz črno na...khm...sivo na belem. :)

Tim pravi ...

Sej ni velik manjkal da bi še js bandidosa :D (je bil glih zadnji..)

Lafri. pravi ...

Sej pr nm je bil tud zadnji primerek...na izbiro je bila edin še neka cheap varianta pira :)