31 december 2008

Zadnji dan

Je kar kul. Včeraj popoldne sem dobil nenapovedan obisk. KlaUdija in Sergej sta prišla črpat negativno energijo iz mene, kar jima je uspelo, kolikor je to pri meni sploh možno. Večer je bil pa spet bolj tako... Ampak do takrat ko sem se ulegel v posteljo sem bil že popolnoma ravnodušen. Brez vseh občukov. Zelo nenavadno, ampak všečno. In sem zaspal.

Imel sem lucidne sanje. Čisto prave. Enkrat sem jih že imel, pa so bile zelo kratke. Tokrat pa ne. Ne vem točno kaj se je dogajalo na začetku, ampak potem sem kar naenkrat dojel da sanjam. Temu pa ni sledilo bujenje. Najprej sem skakal od veselja, potem pa se odločil da bi lahko šel kaj zanimivega počet. Od tu dalje pa ni za v javnost :D

Danes me je zbudil Matic. Nato sem še malo dremal in malo pred poldnevom sva odšla v šoping. Razočarana sva ugotovila, da željenega artikla ni bilo :( Ne smem povedat kaj to je, ker Nika ne sme zvedeti. Žal mi je, tak je zakon narave :) Na kosilo nisva šla, pač pa smo šli vsi trije na biljard. Ker pa "delavci še niso prišli v službo", to ni bilo možno. Zato smo šli na gokart, kjer sem se Maticu maščeval za prejšnjo "zmago" :P (v resnici sem si pomagal z njegovim nasvetom, ampak pššššt). Nika je pa tudi kar lepo vozila za punco.

Kupil sem si kavo. Željan novosti sem posegel po neki italijanski zadevi. Šel sem po sistemu: dražje je boljše. Neuspešno. Ne vem kako je to možno, ampak kava smrdi. Ampak ok, po ekstrakciji je povsem užitna. Se mi zdi da tudi precej močna. Danes bom itak moral ostati buden. So me uspeli prepričat, da ne bom doma. In trenutno res bolj zaupam presoji drugih. Če jim bom zamoril Silvestrovo so si pa itak sami krivi }:)

2 komentarja:

Kapucka pravi ...

sam da ti je blo bolš pa da te ni pust preveč iz tira vrgu:P

M_S pravi ...

se opravičujem, ker sem sodeloval pri nakupu te dražje kave. Nisi mi pač povedal, je Italjanska, kaj pa je sploh dobrega kar je Italjansko? :P

Pri gokartu si upošteval moj nasvet od prejšnjič? No jst sm itak že povedal, da ga nisem mogel preveč dobro izvajat zaradi odličnih bremz :D

Pobiram stave, da ne boš zamoril večera :) Kuhančka? :P