22 december 2008

In potem

Sem šel pisat blog. Čeprav sem popolnoma brez idej in brez volje. Pisali smo kolokvij, bilo po pričakovanjih. Kavč so nam čez okno dostavili, običajne stvari pač. Mogoče bi pa malo zavrtel tale jojo, ki mi leži na mizi. Lista B piše gor. Vsaj kaka korist od demokracije :D Dejansko ga precej uporabljam. Predvsem kadar bi se moral učiti. Gledam okoli sebe in iščem inspiracijo... Ja malo lahko pošinfam internet. Optika bo očitno prišla enkrat drugo leto. Kljub temu da naj bi prišla marca letos :D
Laura je optimist! :D
Tenis mi še piše na steni, ja to bo tudi treba malo zalaufat. Uuu piknit treba nardit. Mogoče Matica napit da bo še zadnjič letos podru "rekord" :D
Aja nov CD od Murat&Jose je kul. Nieti so boleči. Kaj še...
Sami norci!
Rezultati izpita bodo verjetno po novem letu, upam da vsaj še ta semester. Kolokvij bojda do ponedeljka.
Danes zjutraj se zbudim. Kot vedno pomislim koliko je ura. Ampak ne pogledam, ker se nočem "preveč" zbudit. In potem itak bedim naprej, meni se zdi da ure in ure, od alarma pa nič. Kljub temu, da sem bil prepričan, da sem ga včeraj zvečer nastavil, hočem pogledat... in mobitela nikjer :| Ok bom pogledal na kako drugo uro v sobi... aja, nimam nobene ure :D In sem moral vstat. Izkazalo se je da ravno 5 minut pred alarmom.

Tako, kljub temu da mi je dolgčas, sem se uspel s tem zapisom še dodatno zdolgočasit. Kdor to bere je čuden :D

P.S.: hrbet me boli, jebeni kavč!

2 komentarja:

Lafri. pravi ...

Ne pa nisem! [udari s kladivom optimizma ob__________(vstavi poljubno)]

P.S.: Kaj jamraš, sej si hrust :)

M_S pravi ...

Ej sorry za dons, sm mel glih gužvo takrat, sm mogu opravt dva telefonska klica v parih minutah. Se pa lahko za kdaj drugč zmenva ;)

Piknik lahko, pijače ne, rekorda ne! :D Jst ne pijem... Jutri bo dva tedna *kul* :D