03 julij 2007

Elektrode, kurčeve elektrode

Prišel sveže iz ustnega dela izpita iz analizne kemije. Spraševal me je seveda tisto, kar sem imel na pisnem delu narobe. Še prebral nisem do konca prve naloge, že ga je zanimalo kako naj bi jo pravilno rešil. Ampak to sva se nekako zmenila. Pogovor je postajal vedno bolj depresiven in postalo me je strah, da me bo vrgel. Čisto na koncu mi reče: "jah... tole pa ni preveč dobr..." in začne neki pisat v indeks -> 7 :D
Celo zvišal sem oceno iz 6 na 7. Kul. Zlata sredina. Upal sem na 8. Zdaj imam pogoje končno uradno narejene!

Aja, kitajščino (kvantno mehaniko) sem pisal eno točko (beri: 50%), torej pozitivno. V četrtek imam ustni zagovor. S tem pa se končajo dobri profesorji in lahki izpiti. V nadaljevanju me čakajo bolj ali manj neugodni izpiti, ampak takle mamo.

Če se osredotočim še na naslov. Profesor me je v podrobnosti spraševal o elektrodah in potenciometriji. To je snov, ki sem jo že pri fizikalni kemiji preskočil, ker se mi enostavno gnusi. Zaradi tega sem tudi pisal samo 6, moj edini kolokvij s tako slabo oceno. In zdaj me še pri analizni kemiji ista zadeva tepe po glavi... Še en dokaz da ima Murphy prav :/
Ampak OK, važno da so zadeve opravljene, s povprečjem pa naj se ubadajo grebatorji. Pred časom sem sklenil, da bom sprejel kakršnokoli oceno in da bom raje več časa porabil zase, kot za učenje. Tako da sem zadnjih nekaj dni končno lahko izkoristil za kolesarjenje. Najprej diagnostični vzponi na Rožnik, včeraj še Toško čelo, naslednja bo Slivnica. Bojim pa se, da šele proti koncu meseca, za vrat mi že diha izpit iz fizikalne kemije. 12 dni za celoletno snov. No ja, bo že. Temu potem sledijo moje počitnice, ki trajajo do srede avgusta ko pridem iz morja. Nato spet en mesec učenja in dva izpita, za zaključek pa še 2 tedna počitka. Prvih nekaj mesecev 3. letnika bo pa itak zabušavanje tako da sploh ni panike :))

Fino je, če si narediš načrt in ga uspešno uresničuješ, upam da bo tako še naprej.

Prvič letos sem pa tudi šel igrat tenis in se vsaj v grobem malo izpilil. Potrebujem samo še soigralca/ko. Kdo se javi? :D

1 komentar:

M_S pravi ...

ja čestitke za 7 =)
Glede tenisa bi se pa jaz javu, bi ga rad spet kdaj špilov :)