22 julij 2007

Menjava hladilnika na grafični (pri Katji)

Zopet poteka nisem dokumentiral, bom pa namesto tega pokazal spletne slike. Gre se za Connect 3D radeon 9600 XT (glede na to kar sem videl na internetu je connect 3D najbolj gnila firma). Hladilnik je zanemarljivo majhen, takšna je verjetno tudi njegova učinkovitost, kar pa je v nasprotju s hrupom. Odločil sem se, da Katji utišam računalnik in grafična je najbolj enostavna in zanimiva za obdelavo. Domislil sem se radikalne in poceni rešitve, ki nastane če združiš te dve komponenti:

C3D radeon 9600 XT
In ne, nisem neumen, vem da je ta hladilnik namenjen čipovju na matični plošči :) Ker je univerzalen se na grafično prilega zelo lepo. Res je "prevelik" ampak prostora je v ohišju več kot dovolj za tegale velikana. Obstaja sicer tveganje da hlajenje morda nebi bilo dovolj močno, ampak po moji presoji bo sedaj še boljše. Če ne pa kupim novo grafično, itak je češka (ne Katji povedat :D).

4 komentarji:

M_S pravi ...

sj ne vem zakaj bi blo sploh slabše hlajenje? :D
češka? lol :D

Tim pravi ...

k nima ventilatorja

M_S pravi ...

aja... ma ne, po moje da bo kul. no sj bo čas pokazu svoje :P :D

Tim pravi ...

ma ja, isto sm naredu na svoji matični in je čist kul (potrkam na les ^^)