19 junij 2008

Uspeh!

V nasprotju s pričakovanju sem prebrodil vse 3 izpite :) Kar težko verjamem. Seveda mi nebi uspelo brez mojih dobrih prijateljev sreče in krompirja. Ampak kakorkoli že, ponosen sem nase. Čaka me samo še en izpit, za katerega pa sem se iz principa odločil da dosežem vsaj 9. Najraje 10. To bo namreč samo češnja vrh torte, ki bo dokazovala da sem sposoben uresničit svoje načrte (srčno upam da tegale kruha ne bom pojedel :D).

Danes sem bil na rožniku, s Katjo sva malo kolesala po Ljubljani, zvečer bom videl po dolgem času še Nejo, v nedeljo pa imam zmenek z Milanjo.

I feel love :)

4 komentarji:

M_S pravi ...

Čestitam :) vidm da razturaš :)
btw. nejo pozdrav :P če ni za to že prepozn :D

Anonimni pravi ...

Čestitke!!!
Tole Milanjo pa prebrcaj, kolikor se da :)

Tim pravi ...

Hvala hvala :)
Milanja pa bo podlegla, če me le ne bodo napadli medvedi :D No sej me bo pa Matic branu, ane? :P

M_S pravi ...

ma bova skp bežala pred medvedi pa bo :D