10 junij 2008

Zaspan

Teden encimatike je na srečo za mano. Današnji izpit bo verjetno pozitiven in to je vse kar je važno. Hkrati pa se začenja teden molekularne genetike (part 2) in fiziologije. V načrtu sem imel učenje že danes, ampak današnja noč je bila nekaj najhujšega. Najprej nisem zaspal nekaj ur. Po mojem zaradi tega, ker včeraj nisem vzel uspaval (beri: tablete proti cvetnemu prahu). Na to me je opomnilo draženje žrela sredi noči in potem sploh nisem mogel zaspati. Zato sem pogoltnil tableto in v doglednem času zaspal. Potem pa so se začele jutranje blodnje. Zunaj zaslišim običajni jutranji ropot, svetloba proseva skozi zaprte veke in v pričakovanju alarma se trudim zaspat še za minuto. Seveda brez uspeha. Kmalu me začne grabit panika da ne bom zamudil na izpit. HA-HA ura je 6. Si rečem: u fino, še eno uro lahko spim. Ampak zaradi strahu da me alarm ne bo zbudil sem to uro bolj slabo prespal. In tako čakam da se na uri pokaže 7, nakar dojamem da mam izpit šele ob 9, torej lahko spim do 8. JAOOOOOOOO. Skratka zdajle gledam v zaslon z utrujenimi priprtimi očmi. Zjutraj sem se sicer okrepčal z enim prijetnim Sharkom, po izpitu pa se je pod pripekajočim soncem zelo lepo prileglo hladno pivce 8)

Z Andrejem sva se po dolgem času spet videla. In ker je svet zelo majhen je medtem v lokal prišla še njegova frendica, ki je hkrati frendica od petre. In ker se človeku dogajajo vse sorte čudnih stvari, mi ona reče: "lahko bi poklicu petro a veš, k čez par dni gre v Ameriko". Riiiight :D

Kasneje sem doma malo čistil računalnik in pregledoval stare slike in ugotovil, da sem včasih imel malo mozoljev. Nebi si mislil :))

Sicer pa se zelo hitro bliža dan ko greva z Uršo letet oziroma padat 8)

Ker so nekaterim slike bolj pomembne kot besede, se lahko spolno zadovoljujete ob gledanju mojega "uspavala":

1 komentar:

Calypsso pravi ...

biokemija ti resno škoduje...