03 november 2007

Šmarna gora


Zbudil sem se ob devetih zjutraj in se spomnil, da bi lahko šel na Šmarno goro (za točke pri športni vzgoji). Šele ko sem bil na pragu mi je v glavo šinila misel, da so bili prazniki in mogoče sploh ne bo profesorja. Ah, klinc, grem vseeno. In na moje presenečenje je res bil prisoten poleg 10-15 drugih študentov :)
Vse skupaj pa je vredno omembe samo zato, ker mi je bil res nečloveški napor, da sem prilezel na vrh v 45 minutah :S Morda je delno kriva hrana ampak v glavnem sem brez kondicije. Pa tudi nekoliko nenaspan sem bil. No vsak začetek je težak naprej bo pa lažje.
Na samem vrhu je bilo lepo sončno in toplo, to pa je s pridom izkoristil tudi mucek, ki je zgoraj na sliki :)
Tole so bile res počitnice zame, saj sem bolj malo opravil za šolo. Bo pa zato potrebno zavihat rokave in zelo resno začet z učenjem. Čez dober teden imam seminar, potem izpit, zraven še vaje z mnogo poročili, decembra še en izpit, januarja in februarja je pa itak zimsko izpitno obdobje, ko bom na udaru od vseh predmetov. Šele spomladi si bom zares lahko oddahnil od skrbi. Do takrat pa itak ni daleč glede na to da mi tedni minevajo kot so mi včasih dnevi :/

4 komentarji:

Calypsso pravi ...

Kje pa je biu ta mačk? Res ti je pustu da ga od bliz slikaš :P

Tim pravi ...

Na eni mizi je ležu pa ni jebu pet posto :D So ga božal, slikal, on se ni pustil mott. Drgač je pa mladičk sam se ne vid na sliki.

Calypsso pravi ...

ja zgleda nekam str

M_S pravi ...

zihr si bil tud ti tm gor tak :D