02 november 2007

Rumove kroglice


Katja je dobila idejo, da bi naredila rumove kroglice oziroma ježke, pa sva jih. Najprej je bilo potrebno najti recept, katerega sem zbral na spletni strani kulinarika.net. Nato sva šla po surovine v trgovino. Poleg tega sva v Merkurju kupila še set torx nastavkov, saj sem jih potreboval za popravilo sesalca (fotr ga je hotel na servis dat...). Jasno sem se takoj po prihodu domov zapodil v razstavljanje sesalca :D Kaj morem, to mi je v krvi. Kmalu zatem pa sva s Katjo naredila rumove kroglice z malo spremenjenim receptom in so bile odlične! Prav zato pa bom objavil še recept:
Najprej zmešamo suhe sestavine, nato še mokre:
40 dag zmletih keksov
10 dag zmletega vanilijevega sladkorja
20 dag kokosove moke (slabo polovico se prihrani za posip)
20 dag čokolade v prahu
25 dag margarine
8-10 žlic ruma (lahko tudi manj, jaz ga imam rad :) )
1 beljak
1 žlica 100% kakava (oziroma po okusu)

Zadeva se je ene 15 minut mečkala in pacala v multipraktiku, ker na roke se mi ne zdi vredno truda :D

P.S.: na sliki jih je tako malo, ker so bile slikane en dan kasneje, ko smo jih že večinoma pojedli, nekaj sta jih pa domov odnesla še Katja in Matic. Sicer jih pride za dva velika krožnika.

Ni komentarjev: