15 november 2007

Smeh

Vsakomur se kdaj zgodi, da se začne smejat, ko je najmanj treba. V zadnjem času se mi je to zgodilo že dvakrat - pri seminarju iz spektroskopskih metod. Ne morem si pomagat, asistent ki nas ima je enostavno smešna pojava. Prejšnji teden nas je nekaj umiralo od smeha, ko je z mrzličnim gibom segel skozi ovratnik majice (ja ovratnik) po kuli. Vem da se ne sliši smešno, ampak morali bi biti zraven :D In jasno, ko te enkrat napade smeh in se ne smeš smejat je samo še slabše.
Pri njemu je vedno nekaj absurdnega. Skoraj karkoli ga vprašamo glede snovi nam odgovori: "ne vem, jaz se s tem ne bavim" ali pa "no saj to niti ni važno". Pa recimo dobili smo cel kup listov z nalogami, ki jih gotovo ne bomo uspeli vseh predelati, delali pa smo vaje, ki jih na listih sploh ni. In ko sem pred tablo reševal nalogo in povedal delno rešitev je rekel da ni pravilno, v naslednjem stavku pa je povedal mojo rešitev :D Poleg tega pa za večino vaj, ki jih delamo, na koncu reče: "saj tega itak ni treba znat"
V glavnem, pojava. Danes pa me je v jok (od smeha) spravila sošolka Saša, ko je v največji tišini na glas razmišljala in v polsmehu rekla: "njemu bom pa v anketi 5 dala..."
---
Vsako leto imamo namreč enketo o profesorjih, kako dobro predavajo, kako so točni, odnos do študentov itd.
---
In potem je bruhnila v smeh, meni pa tudi ni preostalo drugega :D

Saj vem da to zunanjemu opazovalcu verjetno ni smešno, take stvari je težko reproducirat. Bom pa zato prilepil en komičen posnetek, ki bo verjetno marsikoga dodobra nasmejal ;)

Achmed, the dead terrorist


2 komentarja:

Calypsso pravi ...

lol not funny glede faksa. Ampak Ahm(flemb)ed ga pa owna že od kr sm ga prvič vidla =) I KILL YOU!!!

M_S pravi ...

Poznam kako je to, ko se človek smeje takrat ko ni potrebe :D
Ja tale ahmed je pa tud car. :)
Pa veš kva je čudn. Jst sm učerej zihr bil ene 2x na tvojmu blogu pa sploh nism opazu vpisa od 13. novembra :// ubistvu sm skor 100% da ga sploh ni blo :D