19 februar 2009

:)

Prijeten dan. Verjetno tudi jutri in še posebej pojutrišnjem :)

Z Maticem sva se skoraj do minute natančno zmenila. Nato pa odšla. Najprej napolnit želodce (predvsem njegovega - brez dna), potem pa na strelišče. Človek od tega rata odvisen :D Najprej mi ni šlo preveč dobro, zaradi treme in ker tisti ruski kos kovine ne strelja povsem naravnost. Ampak hitro se mi je roka umirila in sem vse kar dobro zadel. Vajo jo ponovil še Matic. Ene 4krat se je pištolica zaskočila, ampak sva rešila problem :) Kakorkoli že, na koncu sem po neuradnih (mojih) podatkih zmagal 391 proti 323 :P (od 500 možnih).

Ob pol petih sva šla še s Primožem na biljard. Za spremembo mi je šlo res dobro.

Naložil sem si google maps na mobilnem telefonu. SUPER zadeva! Res. Še posebej sedaj ko imamo tudi simobilovi uporabniki zastonj prenos podatkov (do 100 MB). Do pravega izraza pa pride, ko vklopiš še 3G. Seveda na ceno baterije...

Optiko še kar gradijo. Nekaj dni nazaj so ustvarjali okoli kanala. Danes tudi. Prav tako še ene 5krat prej. Dostopa pa še kar ni. Ja, na živce mi gre.

Lepo je bilo brati med vrstico :)

1 komentar:

M_S pravi ...

šele ko sm pogledal tavelko sliko sm dojel kaj je na njej xD

Btw kdaj pa teb ne gre dobr pr biljardu? :D Men se zdi zmerm, da sm jst en sedmoligaš k špila biljard za zabavo, ti pa profesionalc iz Eurosporta, kjer špilajo snooker :D