03 februar 2009

NESPOSOBNEŽI!

Optika je napeljana. Made by Telekom. Delavci so rekli, da bo priklop možen ta teden. Lani so ti isti delavci rekli, da bo priklop možen do konca marca 2008. Hum... kdaj bi me lahko priklopili? Ima T-2 možnost uporabe istih kablov?

Pa se pozanimajmo!

27.januar

Naslovnik: TELEKOM

Danes so na mojem naslovu (blok) delavci izvajali zadnja dela, ki bi omogočala dostop do storitev prek optike. Zanima me:
- kdaj bo možen priklop
- koliko časa traja postopek priklopa
- ali isto optično omrežje lahko uporablja tudi T-2
Naslovnik: T-2
Pozdravljeni!

Na spletni strani so splošni podatki o dostopnosti optike, mene pa zanima druga zadeva. In sicer v kratkem bo na moji lokaciji Telekom omogočil priklop storitev prek optike. Slišal pa sem, da je prek istega omrežja možen priklop tudi na T-2.

Sprašujem pa zato, ker bi se raje naročil na T-2, hkrati pa se mi mudi (podatki na spletu verjetno niso najbolj ažurni).

lep pozdrav,

ODGOVORI:
T-2
28.januar

Spoštovani!

Veseli nas, da ste se z Vašim vprašanjem obrnili na nas.

Optično omrežje se na vaši ulici še ne gradi. Postopek poteka tako, da je najprej potrebno zbrati soglasja, ki dovoljujejo izgradnjo optičnega omrežja. Za pridobitev vašega soglasja za izvedbo del vas bo na domu obiskal naš predstavnik, ki vas bo seznanil tudi s podrobnostmi glede lokacij in časovnih terminov izvajanja del, hkrati pa vam bo prednosti in možnosti, ki jih optično omrežje ponuja, tudi podrobnejše predstavil. Tako si boste lahko zagotovili možnost izbire in dostopa do telekomunikacijskih rešitev prihodnosti, ki jih boste po vzpostavitvi tega omrežja lahko naročili, če boste to želeli. Pri tem je pomembno, da s podpisom soglasja ne boste prevzeli nikakršnih finančnih obveznosti, pač pa boste le omogočili hitrejšo izgradnjo te optične infrastrukture in s tem razvoj vašega okoliša in mesta.

Že sedaj pa obstaja možnost priklopa na naše storitve s tehnologijo VDSL. Če se odločite postati naš naročnik preko VDSL, vas bomo takoj, ko bo priklop na naše optično omrežje mogoče, nanj preklopili v najkrajšem možnem času.

Lepo Vas pozdravljam,

Svetlana

T-2 služba za pomoč naročnikom
Svetlana, ti si zabita.
1. optično omrežje je že zgrajeno (res da od Telekoma)!
2. vem kakšen je postopek, zato me ne zanima o tem brat niti nisem tega vprašal!!
3. spet neumnosti. NE, VDSL možnosti nimam na voljo. Ker ni primerne parice. Ampak tudi tega nisem vprašal!!!
Svetlana, zaslužiš si eno veliko brco v rit. Hvala.

TELEKOM
2.februar

Lp,

Odgovori na vasa vprasanja:

* Priklop bo možno izvesti nekje konec februarja 2009
* Postopek priklopa traja cca 10 dni
* Za optično omrežje v tem trenutku se ne velja razvezava lokalne zanke, bo pa verjetno v kratkem!

Vodja izgradnje KARE 53-Vič

Igor KERN
Vsaj nekdo ki je pismen in razume kaj sem vprašal. Poleg tega zna celo ustrezno odgovoriti.


TELEKOM
3.februar

Spoštovani,

Veseli nas, da ste se z vašim vprašanjem obrnili na nas

Obveščamo vas, da bo možno oddati naročilo na optiko v naslednjem tednu. Rok za vključitev je 30 delovnih dni. Naše optično omrežje ne more uporabljati podjetje T-2.

Za več informacij nas lahko pokličete vsak dan do 23. ure na brezplačno telefonsko številko 080 80 00.

Lepo Vas pozdravljamo,

Telekom Slovenije d.d.

Majda Pestotnik

Služba za teleprodajo
Majda, koga ti hecaš? Oziroma kdo me ima za norca, ti ali Igor? T-2 ja ali ne?
Rok za vključitev je 30 dni. Hočeš povedati da bom čakal 30 dni? No potem mi pa ne govori tega.

Sramota tole. Kako naj se človek potem znajde. Po možnosti še nekdo, ki ve o teh stvareh še manj kot jaz. Počutim se, kot da živim v zakotni vasici neke zakotne države.

Ah, bo že. V resnici me niti ne jezi preveč, samo presenečen sem nad obupnim stanjem.

Sedaj pa na pivo oziroma nekaj v tem smislu :)

2 komentarja:

Lafri. pravi ...

*****, so počasni XD

Drgač pa...Majda je en "še" najbrž spustila XD

Naše optično omrežje (še) ne more uporabljati podjetje T-2. (čeprav ne zveni glih fajn XD)

M_S pravi ...

Dobrodošel v Sloveniji. :)