12 februar 2009

KONEC (sort of)


Ja, konec. Vsaj izpitnega obdobja. Skoraj. Še vedno je jutrišnji dan, ki pa je edini dan v zadnjem mesecu, ko mu lahko rečem počitnice.
Izkupiček? 9 9 9 :P
Izkupiček pred izpitnim obdobjem: 7 8 8
Povprečje: 8,33
Ni slabo, še posebej glede na to, da je moj primarni cilj NAREDITI izpit, ne pa s kakšno oceno :)

Prvič se mi je zgodilo, da sem dobil oceno izpita višjo od ocene kolokvija. In to dvakrat v roku enega tedna :D

No ampak, koga briga šola. Brez kave živeti ni, še posebej ob primerni družbi, ane Mateja :P Ampak zakaj bi se s tem dan zaključil, sledilo je debatiranje in popivanje piva s Primožem. Klavdiji se ni dalo malo pretegniti tistih malih nožic, pa drugič ane :P Urša se uči. Matic inštruira. Ne boste se mi uspeli izogniti, slej ko prej vas dobim, vse po vrsti!!! :D

Treba bo v naslednjih nekaj tednih maksimalno izkoristit "prosti čas", potem pa spet med knjige, članke in podobne vrste celuloznih izdelkov, vse z višjim ciljem, ki se mu reče FREJ POLETJE.

Sploh se pa obeta lušten vikend, upam ^^

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ane, Tim :)

M_S pravi ...

ejga, zdej bom mel pa jst tok cajta, tko da mislm, da me boš še prosu, da nej ti dam mir :D

drgač pa: priden tim, priden =)

Neza. pravi ...

si to ti slikal?:)

Tim pravi ...

Kako lahko sploh podvomš? :P

Kapucka pravi ...

ejjj veš kaj če sploh nism vedla kje je to..siurn bi se zgubila..sicr bi pa povedu, da si že doma pa bi ti pršla težit=D
sam si si kriv:D

Anonimni pravi ...

ooo Tim ma dejansko cajt. no nej te spomnem, da si mi oblubu d se ga greva enx napit, poleg tega si mi pa še ene dve stvari od stav doužn, ane;)
ampak to čist tko... za info pravm...