08 februar 2009

/spellcheck

Sm mel eno zgodbico na zalogi, ampak... kaj da fak mi bo zgodbica? :D
Mislm da se bom šou učit. Na strani 36 sm učeri obupu. Zdele bom verjetno pršu do okoli 52. strani, pol grem pa kkšn račun narest.

Drgač pa... sprememba. Je potrebna. Mislm ne da je ona potrebna, ampak da sm js. Mislm... ah. :D

Hehe kaj sm se učeri zvečer igrou. Sm že mislu da sm pokvaru zadevo. Ampak je blo treba samo mal sile uporabt, pa je blo spet v prvotnem stanju.

Batrflaj, lol.

Teli nihaji so res smešni. En dan gre do dna, drug dan je pa vse isto, samo da se obrne. Sej veš kaj mislm? :D

Slep slepga vodi. Smeh. Upam da jih avto povoz :D

Važn da mi je prejle ta komad res sedu:
Apocalyptica - Theme of Final Fantasy IV.mp3

Ajda je kameleon, majkemi. Zmeri čiiiiist drgačna o.O

In ja, spet se mi ornk blede. In upam da tko tud ostane.

P.S.: ne morm se odločt a je tole blodnja al je kr neki? Ma ok, oboje.

7 komentarjev:

Lafri. pravi ...

Dude, what are you on? Care to share? XD

Tim pravi ...

Coffee 8)
Come get some ;P

Lafri. pravi ...

Nč ne verjamem! Raj povej, kaj si zraven še primešal =P

Drgač pa bi, sam mi vera ne dopušča XD

Tim pravi ...

Ej nebi se čudu če mi je kdo v kavo natrosu kkšn arzen, polikloriran bifenil, policiklični aromatski ogljikovodik ali kakšen drug mikropolutant ki povzroča okvare živčevja :D

Lafri. pravi ...

To si pa tako lepo povedal, da bi se skor stopila :)

M_S pravi ...

hm... Drugs? :P

Maš take simptome, da me skrbi, da se v žensko razvijaš :D

Tim pravi ...

O ne ta je bla pa totalno nizka :D