13 februar 2009

Om nom nom


Moji prvi (uspešni) muffini. Moram reči, da so me zelo prijetno presenetili. Sicer je res, da sem vzel fullproof recept iz kulinarika.net, ampak sem ga že v kali modificiral. Več čokolade, manj sladkorja, brez jogurta in brez zdrobljenih koščkov čokolade (beta). Pač se mi ni dalo preveč truditi, ker sem pričakoval neuspeh. Pa so ratali prav lepi in okusni. Ampak naslednjič bom dal še več čokolade in še manj sladkorja :D
Ko optimiziram recept, ga objavim (alfa).

Sicer pa je bil dan kar pester. Najprej dopoldne menjava odbijača. Nisem vedel kaj pričakovati, ampak je zadeva zelo preprosta, le nekoliko zamudna zaradi števila vijakov in njihove dolžine ter slabega dostopa (nisem ravno klečeč tip človeka). Večjih problemov ni bilo, če odštejem dejstvo, da se nekaj vijakov ni dalo vrnit v originalno stanje. Pač... 3 vijaki gor ali dol :D

Medtem ko sem se ukvarjal z ročnimi deli, mi je prišla na misel ideja, da že dolgo nisem nič pekel. Za podrobnosti glej začetek objave.

Prav tako sem se spomnil, da že nekaj časa nisem nič migal. Zato sem si privoščil še eno uro telovadbe na orbidreku, pri čemer sem zašvicu fuŁ.

Komaj sem se do konca umil, že je bila večerja (libica =P). Ampak mati so zopet preveč izdatno solili...
"Ja to je sladkovodna riba in jo je treba bol solit..."
Mhm, I see...
Ampak ok, recimo da sem vsaj nadomestil nekaj elektrolitov.

Sedaj pa sedim tule, utrujen in zaspan, zopet preveč nažrt in v bistvu... se veselim jutrišnjega dne :)

5 komentarjev:

Lafri. pravi ...

Libicaaaaaaaaa, mljask mljask =P
A če bi mufin? Hvala, ker ponudiš >:]
P.S.: Torr ziher boljše nrdi xP

Tim pravi ...

V bistvu sm pozabu ponudt ja :D
Kdor hoče ga lahko pride iskat, ti ga pa itak dobiš :P
Pa na sliki se ne vid, ampak sm mel preveč mase in pol sm vzel še en model za potico, tko da poleg teh običnih mam še en mafin k je ploščat in podolgovat :D
P.S.: Torr da nardi bolše? Hočem dokaz :P

Lafri. pravi ...

Čak, da pridem v LJ...nrdimo mufin party XD

Drgač pa...ijoooooooo (A) to je ziher samo zato, ker se me bojiš XD

Tim pravi ...

Ja... strah mi goniš po kosteh. Sploh zdej z rdečimi lasmi uf... :P
Bolš da si glavo z nečim pokriješ, da ne bom pobegnu :D

Lafri. pravi ...

Be afraid, be very afraid XD