16 februar 2009

Zares

Začelo se je. Manjkal sem na seznamu vaj, ampak je zadeva že urejena. So me pa zato dali v čisto zadnjo skupino, I so hate that :/

Računam na to, da si bom uspel izborit ponedeljkov termin za imunologijo. Upam.

Današnja ura predavanj/seminar je bil prav všečen. Mare je res legenda (ne smem s celim imenom in priimkom, google pa to :P). Nekateri ga ne marajo, kar mi ni jasno, pa saj nas vedno spravi v smeh :) Tistih 45 minut je minilo kot bi mignil in bilo mi je kar žal da je konec :D Zvedeli nismo praktično nič novega sicer...

Jutri pa medicina <3

Se mi pa koledar kar vztrajno polni. Res da sem z veseljem pobrisal vse izpitne roke za že opravljene predmete, še vedno pa bom moral dodat še vse datume za predmete iz tega semestra :/

Sedaj grem pa malo brskat po člankih o presledkovnih stikih (gap junction) iz česar bo treba narediti seminar pri predmetu biološke membrane.

2 komentarja:

M_S pravi ...

mogoče ga zato ne marajo, ker nič novega ne izvejo od njega :D

Tim pravi ...

Sej zvemo velik, ampak dons je bla pač uvodna ura.