17 april 2009

50 centov

Ne, to nima veze z ameriškim raperjem. Mislim... ima, toliko kolikor se podobno sliši, tega pač ne morem zanikat. In ne vem zakaj se sploh razjasnjujem, saj je vendar moj blog.

Danes sem doživel neke vrste spoznanje. Bilo je v trgovini. V tisti, kjer ponavadi slišim podoben glas in... ah. Še začel nisem pa sem že zašel iz teme. Kaj morem, če mi pa misli ves čas bežijo samo v eno smer...

Skratka. Bili sta dve blagajni. Seveda sem najprej temeljito ocenil, v katero vrsto se mi bolj splača postaviti. Bilo je izenačeno, zato sem zbral tisto, ki je bila bližje. V naslednjih nekaj minutah pa se mi je krvni tlak podvojil, utrip pa potrojil. NE PRENAŠAM POČASNIH BLAGAJNIČARSKIH PROCESOV!!! Na noter sem kričal na ves glas, na zunaj pa verjetno komaj zgledal malo nemiren. Preden sem prišel na vrsto, je šlo skozi sosednjo blagajno sigurno dvojno število ljudi. Verjetno se sliši totalno banalno, ampak to me je v zelo kratkem času tako ujezilo, kot nič drugega. Ok, razen slabih voznikov. In moje mtke. Kar vidim svojo mater kako me ozmirja s kolerikom in zraven umira od smeha.

Je bilo pa danes izjemoma tudi nekaj prijetnega. Prejel sem kompliment s strani profesorice. Jasno je bil overstatement, ampak po pravici povedano je bilo to skromno dejanje podpore nekaj kar sem res potreboval. Ker zadnji časi so bolj... drek.

Aja, 50 centov sem našel na mizi in si kupil LEO-ta.

EDIT: Funky House Session prov sede :)

3 komentarji:

david santos pravi ...

Really great work! Have a nice weekend!

Tim pravi ...

AAAAAA četrta stvar!!!
Grem takoj kodo naštimat!

M_S pravi ...

aja, zdje boš pa naredu tud ti kodo, takrat si pa ti mene "napadov" zakaj mam to kodo? :P :P