16 april 2009

Nova objava

Ja vem, brez domišljije sem.

Križaj je predavala o nekih stvareh, ki sem jih dejansko tekom dneva pozabil. Aja, kaveole in podobno. Šit pa le nisem pozabil.

Medveda smo imeli na Rožniku. Včeraj sem ga dvakrat prevozil (Rožnik, ne medveda), pa drugega kot konjev nisem zasledil. Ko smo že pri medvedih. Se mi zdi da sem kar od enkrat zgubil strah pred njimi. Zaradi več razlogov. Prvi je ta, da statistično je bolj varno srečat medveda kot se peljat v avtu (ok to sem iz riti povlekel, ampak se dobro sliši). Ampak dejstvo je, da jih ljudje stalno srečujejo, pa je redko problem. Tako da, zakaj bi ravno mene razkosal? Pa tudi če me. Kot da je smrt izogibna. Tako ali tako umremo. Sicer res da je verjetno malce grozno končat kot medvedova malica. Itak je pa vsega skupaj hitro konec. Sploh pa če uspemo preživet iz dneva v dan to grozno življenje, bomo pa ja preživeli še grozno smrt ;)

5 komentarjev:

Daniela pravi ...

sej medved napade sam č je ogrožen, tko d jst ne štekam zka folk tako paniko dela glede tega. č ga bojo pustil na miru, bo tut on pustiu njih na miru. sam mi pa nč ni blo jasn k sm dam pršla in me fotr praša č sm kej srečala medota. jbg, za cajtom sm xD

Tim pravi ...

Dej ne pametuj, zaenkrat še nisi intelektualka :P

M_S pravi ...

ja moja mat je tud vsa "paranoična" ratala, ko sem omenil, da bova tud letos kolesarla. Drgač pa baje, da so v naših hribih tud medvedi :D

Daniela pravi ...

tim, to ti mislš;)

Tim pravi ...

Ja medvedi so nekak zgoščeni v dinarsko kraškem svetu.
Daniela, ne mislm samo jst tega ;)