15 april 2009

Ups

Skoraj bi pozabil na blog. Mogoče bi pa bilo boljše če bi ga. Ampak kaj bi pravzaprav s tem dosegel? Razbremenil bi se za tistih nekaj minut, recimo da jih je/bo... 8. Hehe Daniela pravi da je mogla pizdit. In sedaj se nekaj zgovarja zakaj ne bere tega bloga :D
Ok, nazaj k minutam. Ali pa sekundam. Zanimivo da Angleži nimajo svoje časovne enote, a ni? Imajo funte in unče in inče, pri časovni skali pa so kot deklica poklenili in... se vklopili v družbo. Pičke!
Kdo si je sploh izmislil besedo PIČKA. PIČKA PIČKA PIČKA KURAC. Ja zelo sem vulgaren, bu-hu. Aja da se malo poslovenim, pravilno se reče KUREC. Za vsak slučaj, če bo kateri najstnik hotel v spis vključit to besedo, da mu ne bo treba uporabljat narekovajev.
Hm, oddaljil sem se od današnje teme. Zunaj pa je prav tako tema. Na podlagi tega dejstva lahko z veliko gotovostjo trdim, da je tema zunaj. Kar je v resnici paradoks, če je pa hkrati skrita v tem besedilu. Čudna so pota gospodova. In prav tem trenutku me je klical gospod Rok. Pravzaprav gospodič. Pri čemer se mi zopet poraja vprašanje: Zakaj se reče "gospod" in ne "gospodič" (bog pa to..). Razumem da je moškega spola, konec koncev krščanstvo žensko reducira v nadomestljiv del človeškega endoskeleta. Le kdo se ne bi strinjal s tem :P
Uf, če bi bile tole besede kake druge osebe bi si mislil: jao, kakšen nakladač. Ampak je tole moje avtorsko delo in v lastno skledo se ne pljuva. Razen če imaš posodo za pljuvanje. Nevljudo bi bilo pljuvati v tujo posodo za pljuvanje. Konec koncev lahko pride do homologne rekombinacije DNA, ki se v sledovih nahaja v slini. S tem bi človek - res da ex vivo - postal gensko spremenjen.
Tresk!! (udari palica "morale" po takih idejah)

Skratka! (v posmeh bralcem, ker tole ni/ne bo kratko)

Daniela pravi "jebi seee". Menda tisti e-ji poudarijo... jezo? V realnosti bi se smešno slišalo. Pa itak vem, da ne bi rekla na tak način, ampak z enim e-jem. Torej laže!

Zmanjkuje mi navdiha. Ampak nič ne de, kukavica me je zopet rešila. Resno. Ura je namreč točno 10 zvečer in očitno imajo sosedi uro s kukavico. Umetno kukavico seveda... upam. Nekoč bomo verjetno imeli genetsko spremenjene kukavice, ki se bodo že izvalile z vgrajeno uro okoli sebe. To bi bilo res kul! Ok, niti ne, ampak sigurno bi kdo bil vesel. In treba je spoštovat slehernega posameznika. (občinstvo se zasmeji)

No ko smo že ravno pri počitnicah (pol cm pod tem oknom piše "počitnice", usoda pa to). Junija se začnejo. Čeprav v resnici sem si jih že kar sedaj vzel. Všeč mi je bil seminar včeraj. Ali bolje rečeno, odsotnost seminarja. Ker se nisem nanj nič pripravil. Danes pa so bili prav tako seminarji, a sem jih bojkotiral. Pač edini seminarji, ki mi jih ni treba znat. Tako da sem jih kar prespal. Itak vem kako bi bilo, tja bi prišel z delnim zanimanjem in po 5 minutah bi mi bilo žal, da namesto tega ne ležim doma v postelji.

Drgač... vitamin C je kar dobra zadeva. Še posebej "s sladili... brez dodanega sladkorja". Ne bi se rad zredil od dveh decilitrov pijače na dan.

Neki je počl zuni, grem pofirbcat. Ma ne. Ne da se mi.

Počasi se daleč pride. Ah, kako sem zmeden. Hotel sem reči, da počasi ratujem utrujajoč. S tem da "počasi" je relativno. Recimo če ženska zapelje na avtocesto s 50-60 km/h, to za njo ne bo počasi, zame pa. Ah ja... ženske. Kje je pa moja ženska? Javi se?? :D

15 komentarjev:

Lafri. pravi ...

ja?

Tim pravi ...

To je blo pa hitr :)
Just checking if you're still here ;)

Lafri. pravi ...

Actually I'm not, but that really doesn't matter

Tim pravi ...

*mu ni nč jasn* (ampak nima veze?)

Daniela pravi ...

kera čast d so me gospod Tim uklučl u svoj blog xD
btw: ne, ne lažem. ko se bova vidla, ti bom prow lpo na glas rekla "jebi seee", ok? in ne, potrojeni e ne izraža jeze...
pa še en btw: kko veš, da je bla v avtu, ki je na avtocesto zapelu s 50-60 km/h, ženska?

Tim pravi ...

"kko veš, da je bla v avtu, ki je na avtocesto zapelu s 50-60 km/h, ženska?"
Js se morm večkrat s tabo pogovarjat, you're killing me XD
Resno... a morm odgovort? :D

Lafri. pravi ...

@ T: da, nima veze

Daniela pravi ...

resno, ja!

Tim pravi ...

@L: valda ma veze

Lafri. pravi ...

@ T: fuL

Tim pravi ...

@L: majkemi ^^

Lafri. pravi ...

@T: ja pa majketi^^

Tim pravi ...

Kako je s telefonom? I need to call you!

M_S pravi ...

hmm :) zanimivo nakladanje :D

Lafri. pravi ...

fotr se še ni nehal igrat z njim. mogoče ga clo dobim dans po šoli