12 april 2009

Zakaj lajaš ti moja pizdica mala?

Toško čelo je vsako leto manjše. Mika me, da bi jutri šel kar na Sv. Jakoba. Morda pa res, bom še videl kako bo z vremenom.

Včeraj so računalniški nepridipravi okupirali strežnike PartyPoker.com z boti.

Primož mi je odprl porte na modemu, tako da mi Azureus lepo šiba. Fina stvar, da je modem hkrati tudi router in omogoča 4 žične in 3 brezžične povezave. Česar seveda ne potrebujem :)

Danes po več kot pol leta abstinence zopet zagnal Counter-Strike. Se zgodi :)

Nekoč mi je Katja celo dala en dober nasvet, ki mi je s časom nekako izpuhtel iz glave. Moram ga spet internalizirat.

Jutri bom malo pospravil sobo, v torek me pa čaka rekonfiguracija kablov po stanovanju. No ja, pa popravo poročila bi lahko naredil, se učil za kolokvij (ali izpit), ali pa celo začel delat enega od treh seminarjev, ki me še čakajo. Dolgčas mi ne bo, sploh pa je že skrajni čas za kak piknik ali poker večer, streljanje, tenis, hrana, športna vzgoja, šmarna gora, mtb... Za prvega maja grem mogoče v Celje. Upam da ne zašvicam fuŁ :)

Neki mi pa še kr manjka...

Ni komentarjev: