08 april 2009

Gremo kolesat

Sedim tle v gatah in prebavljam hrano. Fotr je pojedel zadnjo malo konzervo tune in sem napadel ta veliko. Preveč. Ampak itak moram malo povečat vnos hrane, predvsem proteinov. In piva, upam da to tudi pomaga :D

Kot obljubljeno sem bil na kolesu. Nesiguren v svojo motivacijo, sem se odpravil na Rožnik, kar se je izkazalo za premajhen izziv. Zato sem šel še enkrat. In še tretjič :) Verjetno sem marsikateremu sprehajalcu sprožil Deja vu :D Saj bi še vstrajal, pa me je glava preveč bolela in bil sem brez energije. Prišel sem tudi do zelo pomembne ugotovitve: moram ASAP k zdravnici po recept za tablete! Antihistaminike. Prav bebasto se mi je cedilo iz nosa, sedaj me pa še oči pečejo.

Sicer pa je vse skupaj preveč hitro minilo. Ni bilo tistega očiščevalnega učinka, kot sem pričakoval. Očitno potrebujem močnejšo dozo, naslednjič grem kar na toško čelo in morda še naprej. V vsakem primeru pa si moram nabrati malo kondicije, da si ne bom naredil PREvelike sramote pred Natalijo :D

Zdaj pa na pivo, dva ali tri.

4 komentarji:

M_S pravi ...

uuu kolesarjenje!!!

bo letos tud kakšna turca, dve, tri...? :D

Tim pravi ...

Kaj da ne! Glej da boš mel en cel tedn zame, al pa vsaj par vikendov!

Tim pravi ...

Kar se tiče tržiških okol 5 tur.

M_S pravi ...

no kulsko :) se že veselim ;)