16 julij 2009

Glive

Danes pa en fotoblogerski vpis.

Najprej gliva (goban) iz gozda, kjer smo streljali z lokom. Bilo je zabavno po 16ih letih zopet ustreliti nekaj puščic.


Tole so pa doma na predpražniku vzgojene glive neznane vrste.


Ko smo že ravno pri rastlinah (sicer glive niso rastline), pa še malo poletnega branja. 1100 pages of pure pleasure :) Slučajno sem danes poslal mail na fakulteto za farmacijo, če si lahko sposodim knjigo (ki jo rabim šele čez en cajt) in možakar mi je povedal, da ja, ampak samo danes in jutri, kajti za tem ga tri tedne ne bo :D Piše da je knjiga ilustrirana. In je res, vse polno je struktur organskih spojin :D


Danes je tako peklensko vroče. Dopoldne sem že igral tenis (in mimogrede prav kaskadersko padel). Okoli srede dneva še malo šetanja, piva in pistacij po mestu. V načrtu sem imel še nekaj kolesarjenja, pa ne vem če se mi bo dalo. Vroče je fuŁ.

1 komentar:

NuckinFuts pravi ...

Da bi našel katero užitno.... (:
Na kolo se splača pa samo zgodaj zjutraj ali proti večeru. Pa še takrat z ogromnimi količinami vode.