13 julij 2009

Pomagaj si

In bog ti bo pomagal.

Potem verjetno velja tudi: Smili se sam sebi in bog se te bo usmilil :P

Če ni razvidno, to je bil moj uvod v jamranje. Ampak najprej: paintball v soboto je bil kul. Našvical smo se FUŁ, res prava telovadba. Ene 4 ure smo se podili po gozdu. Tokrat smo bili sami neprofesionalci, tako da mi je šlo zelo dobro. Kljub kampiranju nekaterih revežev! Vojnih ran pa nisem imel, vsaj tako sem mislil do danes, ko sem na mečah opazil modrico, ki pa je komaj vidna. Sem pa zato že takoj po prvih 2 minutah boja dobil kar soliden udarec s stani poligona (beri: padel), oteklina je še vedno na svojem mestu :)

Naslednji dan me je obiskal musklfibr, kar me ni zaustavilo pri pripravi zakon piknika. Res je bilo fajn. Zvečer sem se še obilno napil vode, kot preventivni ukrep, da me ne bi zjutraj obiskal muci. In je delovalo, saj je moralo, če me je pa fotr že zjutraj zvlekel na tenis. Ni mi šlo najbolje in tudi novi lopar mi ni všeč. Itak nisem od njega pričakoval kaj dosti, ker je bila njegova cena za eno ničlo nižja, kot bi bil pripravljen odšteti.

Popoldne pa me je čakala košnja. Jao... Kdor je že kdaj kosil ve, da večja površina visoke trave in kosilnica s košaro ni dobra kombinacija. Na vsakih 30 metrov je bila košara polna in moral sem jo odnesti in izprazniti (pa tudi vsakič znova zaganjat kosilnico je rahlo utrujajoče). Je bilo kar primerljivo s triurnim fitnesom :D In fotr hoče jutri spet na tenis. HA-HA. Jutri počivam! In tudi sicer, potrebujem en dan za dolgočasenje. Da bom imel občutek da mi počitnice počasi minevajo.

*spodaj* Od nekoga ultra sexy špegli :P



P.S.: Aja, pa prišli so rezultati od izpita. Res je 10 :)

2 komentarja:

Sandra pravi ...

O the best, za 10-ko. Jaz sem tud razturila imunologijo do konca, he he.

M_S pravi ...

Bravo stari!!

jst sm pa naredu računovodstvo, tako da anglija sedaj sploh ni več pod vprašajem!!! :) Če bom pa naredu še statistiko, pol mam p asam še en izpit, kar bi blo pa sploh kul :)