01 julij 2009

Pester

Teden je za mano. No, malo več kot teden. Začetek je bil sicer neprijeten, a o tem ne bom pisal tule. V torek je sledil izpit iz klinične biokemije -> 10 :)
Po izpitu sva šla s Sandro še na kavo in padla v debato, da sva komaj prišla ven :D 4 ure so bile takoj mimo.
Sredo sem si vzel bolj zase oziroma za švicanje. Pa še malo sem se igral po kuhinji. Sledil je četrtek = piknik. Daniela nas je naročila ob 11. uri in seveda sem prišel do minute točno. Njihove rovte z antičnim mostom niso bile pretiran problem. Kasneje sta se privlekla še ostala dva udeleženca (ja, zelo veliko nas je bilo :P). Oziroma bolj en in pol, kajti Urša je bila videti samo na pol živa :D Ampak smo ji vdahnili življenje in je bilo prav prijetno. Domov sem odšel v dišeči jopici ^^
Petek je bil namenjen za učenje. V tem pogledu popoln neuspeh. Zvečer pa sem se odpravil v Horjul, da bi udarili en biljard. Ko sva se s Primožem ravno ogrela, je prišel še Gaga (Gašper). In potem... se je počasi razvila zelo... nenačrtovana zgodba, ki se je končala šele v soboto zvečer :D O podrobnostih tule res ne bi govoril.
Od nedelje do danes pa sem imel na urniku večinoma učenje začinjeno z veliko mero zabušavanja. Temu primeren je bil tudi današnji uspeh na izpitu. Računam na 45-55 %, torej na meji pozitivnega. Kot se je "teden" klavrno začel, tako se je klavrno tudi končal. AMPAK, se tolažim z desetko iz prejšnejga tedna in potencialno desetko iz naslednjega. Potem pa do zagovora diplome ne bom več videl nobene (desetke). :)

Sicer pa sem si za tole poletje naredil določene načrte, ki so odvisni samo od moje angažiranosti in samodiscipline. To je najboljši način da se izognem morebitnim razočaranjen in si obenem še zaposlim misli. Upam da mi bo na ta način uspelo v naslednjih nekaj mesecih več ali manj počistiti vso navlako na podstrešju.

Pa še ena slika, da ne bo preveč suhoparna objava. Naslov sem ji pa dal:

Popravi streho, ko sije sonce!


P.S.: Naložil sem nov Firefox, ki ne pregleduje slovnice. Važno, da je nova ikona programa. V glavnem, napake so/bodo verjetno bolj številčne kot ponavadi. Jok :)

1 komentar:

Daniela pravi ...

ja qrc, ka nej jst pomagam č so mi pa usi u sredo zvčer odpovedal :(
zdj usaj nimaš več razloga d lahk furaš safr k vidš d obstajamo tut bl osamljeni primerki od tebe :P

aja, ja urša je pa prow lepo pokazala ka dela hribouski zrak. tko d č se boš kej slabo počutu kr prid, mogoče clo kšn čevap dobiš :P