05 julij 2009

Ne vem naslova pa da se ubijem

Vsak dan razmišljam, da bi tule kaj napisal, pa se mi zdi zapis dolgočasen še preden ga začnem. Med izdelavo "urnika" za naslednji teden pa sem prišel do sklepa, da potrebujem naslednjo nedeljo čevape in pivo. Zato se sedaj obvezujem in (javno) vabim vse ki me poznajo, da pridejo 12.7. k meni na piknik.

Pa da še malo pojamram glede poletnega vremena. Naj slika govori zase:


Kljub temu grem v četrtek predvidoma na večerni obisk Šmarne gore, v soboto na paintball in v ponedeljek na Limbarsko goro (mtb). Slednje samo v primeru da me piknik ne bo preveč... "utrudil" :)) Sicer je pa itak krajša tura ampak baje kar lušna.

Sedaj pa naprej učit patofiziologijo...

3 komentarji:

M_S pravi ...

v nedeljo pridem na piknik (pa verjetno kakšno pivo) :)

drgač pa vreme... po en stran sm kr vesel, da ni prevroče, po drug stran pa lahko rečem: WTF SE DOGAJA?!

Tim pravi ...

Sej zate sploh nism predvidu možnosti da ne bi pršu :P

M_S pravi ...

:D

kdaj pa bo kej tale pičnick?:P