08 julij 2009

Konec! (skoraj)

Oziroma če smo bolj natančni, "konec zaenkrat". Izpit danes je šel po načrtu. Najprej sem ga rešil, nato pa šel še enkrat skozi vsa vprašanja. Zamudil sem se celih 12 minut. Sicer sem doživel presenečenje ravno pri zadnji nalogi, ki je nisem med učenjem nikjer zasledil, ampak mi je pomagalo znanje iz prejšnjega izpita (klinična biokemija), tako da sem jo menda pravilno rešil. Manj kot 10 ne pričakujem (kot sem tudi napovedal). Rezultati bodo uradno znani v ponedeljek popoldne.

Še vedno pa čakam na porazen rezultat od prejšnjega tedna. Ne vem zakaj se tako obirajo s popravljanjem...

Skratka, če bo porazen rezultat 6, potem me čaka samo še en izpit septembra. Na to se pije (in jé) v nedeljo! Vremenska napoved zaenkrat ugodna, če bo jutri še vedno, bom pomirjen. Na Šmarno pa ne grem v temu blatu in mrazu. Drug teden. Pa še v adrenalinski park. Kmalu za tem še skok s padalom (letos pa čisto zares!). In seveda še vse ostale počitniške dejavnosti :) Predvsem veliko kolesarjenja.

Pa še obvezno nevmesno slikovno gradivo, Maticu* na čast:


*En drug Matic kot ponavadi, ta je iz dolenjske.

1 komentar:

M_S pravi ...

Ti pa maš preveč cajta :P (komentar na sliko :D)

Drugače se pa vidimo v nedeljo (vedno boljša napoved je)