21 julij 2009

Pod Storžičem

Na kratko: Fenomenalno!

Res pozitivno presenečenje. Začel sem v Bistrici malo naprej od Tržiča pa zavil desno kot mi je velevala tabla za Lom. Tukaj se je tudi začela osamljena asfaltna cesta, ki ne predstavlja prehudega napora. Sem in tja je treba malo močneje potisniti na pedala, ampak ne za dolgo, na momente gre cesta celo malo na dol. V Lomu nisem bil prepričan, če sem na pravi poti, ker majo pravo malo omrežje cestic. Ampak je šlo. Še malo naprej se je začel makedam, istočasno pa me je začel spremljat še potok. Voda me je vse do vrha oblivala z obeh strani, včasih celo prek ceste. Dan ni bil najbolj vroč, tako da me je na koncu že zeblo. V vročih poletnih dneh je to pravi raj. Lepa podlaga, vsake toliko tudi lepi razgledi. Že prej ko so zaselki je lepa pokrajina, tako da kar pozabiš da goniš v klanec. To pa se proti koncu spremeni, saj je zadnji kilometer kar strm. Posebnih problemov z orientacijo ni, samo ceste se je treba držat. Markacije te pošljejo na pešpot. Dom pod Storžičem ne ponuja razgleda, zato sem pot nadaljeval po cesti naprej. Neke posebne razgledne točke ni, je pa zato lep razgled na vsake 100 metrov. Hkrati pa si večinoma v gozdu. Tako da je res združena prijetna in udobna vožnja ter tudi ambient. Cesta se v nadaljevanju spremeni v kolovoz, ki je dokaj blaten oziroma glinen. Stalno na poti srečuješ potočke in jih prečkaš (enkrat sem ponesreči stopil v vodo). Nato te sprejme prav lepa singlca. Moram omeniti, da je do tu pot ves čas malo gor malo dol in malo ravnega. V končni fazi pa prideš precej kamnit in strm kolovoz (še kar prečkaš potočke) in ravno ko je kolo celo blatno, prideš nazaj na prvotno cestico, kjer spustiš zavore in se prepustiš gravitaciji. Blato v tej fazi se zelo hitro odstrani (po tvojem telesu :D). Po hitrem makedamskem spustu te v slovo razvaja še hiter spust po asfaltu. Konc hudo :P
Celoten spust se zdi daljši kot je bil vzpon. Pa tudi sicer vzpon ni prehud. Zanj sem baje porabil okoli 1200 kcal, 23 km in okoli 700 m višinske razlike.

In seveda slike:
Pod Storžičem

2 komentarja:

M_S pravi ...

Itak, da je lepo, če si pa na Gorenjsko pršu :P :D

Tim pravi ...

Ja, zdej sm ti kr fouš :P