25 julij 2009

Prezi

Prezi? Ja, Prezi.

Meni se zdi super zadeva za izdelavo predstavitev. Sicer res da s(m)o se komaj dobro navadili na Power Point, ampak bodimo iskreni, le-ta je zastarel že v svoji osnovi. Samo nekoliko bolj udobna različica metanja plastičnih prosojnic na grafoskop.

Prezi pa končno prinese nelinearnost v predstavitve. Poenostavljeno rečeno nam prinese poster oziroma miselni vzorec v elektronsko obliko, ki se ga da elegantno in razumljivo predstaviti. Grafika je jasno vektorska. Podobno se lahko igramo tudi v flashu, za kar pa je potrebno nekaj več znanja. Uporaba Prezi-ja pa je povsem enostavna.

Skratka zadevica primerna današnjemu času. Veliko predstavitev ki sem jih bil deležen, je bilo dolgočasnih in nejasnih. Upam da se bo uporaba tega programa razširila in pomagala rešit problem. Pa tudi če ne, je vsaj lep zgled, da nam informacijska tehnologija lahko življenje tudi olajša in ne samo zakomplicira. Pristop se mi zdi zelo googlovski, a tokrat jih je očitno nekdo prehitel.

Mogoče če omenim samo še eno pomembno komponento programa in sicer t.i. "transformation zebra". Ne uspem se znebit asociacij, stalno me spremljajo. Ravno prejle mi je winamp spet izbral tisto pesem. Zadnjič se usedem pred TV in glej ga zlomka, Green Day Weekend. Grem gledat film, pa je glavni junakinji ime *khm*. Grem gledat Demetri Martin-a in slučajno v eni epizodi povabi na oder gledalko, ki ji je ime *khm*.

Usoda pa to :D Kaj morem, itak zadnje čase ne potrebujem nobenih zunanjih vplivov, da imam nemir v glavi.

Danes sem se učil. Ogljikovi hidrati v rastlinah. Precej dolgočasno, razen mogoče vitamina C. Slednji nastane iz glukoze, kdo bi si mislil :)

Aja pa včeraj sem bil priča drag race-u. Bah... ko da koga briga.

Ni komentarjev: