10 julij 2009

Pišem počasi

Ker vem da ne znaš hitro brati.

Tale črni čaj z aromo pomaranče in cimeta kar lepo diši. Okus je pa bolj tak... Je pa res, da je še prevroč. Ampak se mi ne da delat kave. Moje razpoloženje je nekako primerljivo z vremenom, dež zunaj - dež znotraj :) Prejle sem malo brskal po spletu in me je totalno zamorilo. Tako se človek trudi zbasat vso nepotrebno kramo v omaro, ampak enkrat se preveč nabere in se razsuje po celi sobi. Zadnje dni praktično nič ne spim.

Hurts with every heartbeat...

Pa drgač?
Gre ane. Tisti porazen izpit je bil bolj porazen, kot sem pričakoval (beri: negativno). Imam pa zato vsaj možnost, da dobim lepšo oceno in mogoče pridem skozi letnik brez ocene nižje od 8. Kar meni osebno sicer pomeni praktično nič, ampak komu drugemu pa bi, in... ja.

Je bil pa včeraj kar v redu dan. Doma me ni bilo praktično nič, malo sem šel kosit trato, malo sem se peljal na morje in nazaj, ter malo sem se imel lepo z Uršo (aka Scufano Čarovnico Uršo :P). Danes zaenkrat zabušavam oziroma čakam na avto, potem grem po nakupih za piknik, nato se pa dobim še z Matejo. In bo še en dan naokoli.

Bolečine iz preteklosti mi pa še kar ne dajo miru. Vsaka druga pesem mi oživi spomine in še ko se hočem zamotit s kakšnim filmom, se pojavi kakšno ponesrečeno naključje (recimo film El orfanato). Kljub temu da je supernaturalen mi je bil precej všeč.

Pred kratkim sem gledal še film In the Loop. Glede na to da sem zelo zbirčen - pri komedijah sem še posebej strog - je film odličen. Primitivnega humorja praktično ni, razen nekaj sočnih kletvic, ki prav lepo dopolnijo in povežejo vse skupaj. Sam sem film dojel kot parodijo na človeka in vse njegove slabe lastnosti. Satira bi se temu reklo?
Moram pa priznati, da sem težko sledil zgodbi. Vse se tako hitro dogaja, toliko je oseb in tako hitro govorijo, da se mimogrede malo zgubiš. Ali pa sem enostavno preveč zabit, da bi dojel. Kot je komu ljubše :D Ga bom pa vsekakor najmanj še enkrat pogledal, kar je pri meni velika redkost.

Slike tokrat (iz principa?) ne bo!

P.S.: Sedaj ko se mi ni treba več učiti za izpite, opažam da mi malo več druženja zelo dobro dene. Dokler se zvečer ne uležem v posteljo... prazno posteljo.

2 komentarja:

Sandra pravi ...

Hej!Pa zakaj bi imel membrane 6, če vsi, k te poznamo dobr vemo, da kamot dobiš precej boljšo oceno?
Kako skor nč ne spiš? Boš čez par let zgledal kokr zombi pa še zmešal se ti bo zarad deprivacije spanja:).
Preteklosti in bolečinam reci fuck you all. In glej naprej, s sabo vzem samo tisto kar si se nauču;). In ni tko težko tega nardit, sam karakter morš bit, pa tud če kdaj vmes padeš, se pobereš in greš dalje. In basta.:)

Tim pravi ...

Ma ja zna bit težko, če se preteklost prepleta s specifičnim in nespecifičnim pomanjkanjem sedanjosti :)
Ampak ja, nimam druzga kot da se potrudm it naprej.