05 januar 2009

2009

Za začetek bi prepisal eno voščilo "v verzih", ki mi je celo všeč. Dobil pa sem ga od Urše:

"Življenje je kratko, zato prekrši pravila, hitro odpuščaj, ljubi počasi in iskreno, smej se nekontrolirano, ne obžaluj za karkoli, kar ti primami nasmeh na lica.
Nasmejano in čarobno 2009"
:)

Sledi izjava mojega avta:


In še nekaj mojih besed. To leto se je zelo lepo začelo (tista prva ura in pol), ostali čas je bil bolj ali manj turoben.

Ponoči sem imel dvoje zanimive sanje. Enkrat je bil **** z *****, oziroma vsaj začetek, potem pa sem v zadnjem hipu ugotovil, da nimam ******* in sva prekinila, takoj za tem pa sem se prebudil. Drugič pa sem storil ****** in sicer s *******. Iz neznanega razloga sem se ******* skozi roko v glavo. Trikrat. Nato sem se spomnil da moram zapreti vsa okna v stanovanju, da ne bi dež zmočil tal (starši so bili namreč na morju). Nekako mi je le uspelo. Oddahnil sem si in se usedel na kavč, začutil sem kako ********* uhaja iz ****, postalo mi je slabo, temnilo se mi je, ravno v tem trenutku pa zaslišim znane glasove - starši so predčasno prišli domov :D

Ok in še bizarnost današnjega dneva. Glede spanja in bujenja niti nebi zgubljal besed, s tem imam itak vsak dan težave. Moja naloga danes pa je bila, da pred predavanji še uredim zadnje popravke na poročilih. Nekako sem zimproviziral vse, razen ene dodatne naloge (molecular weight cutoff, sej veste...). To pa je imelo svojo ceno, saj nisem imel dovolj časa, da bi kaj pojedel. Ampak dobro, hrana gor al dol :D

Torej odpravil sem se na predavanje, z "mesečno vozovnico v denarnici":









in poročili v "torbi":










Za spremembo sem prišel v predavalnico predčasno (celih 6 minut), ta moj uspeh pa je rahlo pokvaril priokus dejstva, da sem že v osnovi zamudil 60 minut. No ja, bom vsaj naslednji teden pravočasno prišel :)

1 komentar:

M_S pravi ...

Malo pazi na avto, da se ne bo prehladu :P
Še najbolj zanimivo je, da je v avtu hladnej kakor zunaj :D

Drugače pa tiste * mi delajo težave z razumevanjem celotnega odstavka :P

Vidim, da si skoz bolj uspešen glede prihoda v predavalnico :)
Jst bom tud jutr pridem, grem namreč na eno predavanje, kjer sem bil ene 4x vse skp :D