10 januar 2009

Ne morš no...

Dekle, 14 let, Borovnica:
"Ja odpiram temo z naslovom eksorcizem (izganjaje hudiča,itd.).Me zanima kaj menite o eksorcizmu,hudiču ali spolh te stvari obstajajo,kajti garantiram da nekaj je na tem.Zadnjič sem gledala film Eksorcist,ki naj bi bil posnet po resničnih dogodkih,ampak film je itak film toda dejstvo je da se tukaj nekaj dogaja.V Slovenji so priznani trije uradni eksorcisti ki na leto ˝izženejo˝ hudiča okoli 60 Slovenkam in Slovencem,okoli 3000 pa jih poišče pomoč.Prvi zapisi o eksorcizmu so bili že leta 1600,okoli 1614 pa je bil to že čisto ustaljen postopek.Brala sem da poznamo 3 stopnje obsedenost,1 stopnja so vsakodnevne skušnjave,2 stopnja je obsedenost (se pravi da ljudje čez cel dan mislijo na splav,preklinjajo,itd.),3 stopnja pa posedenost (posedenec se ne zave kaj se dogaja z njim,govori v tujih jezikih,motijo ga sveti predmeti-počuti se kot žrtev).Seveda nekateri mislijo da je to larifari ampak kako si pa potem ljudje lahko razlagajo to da je reven otrok star sedem let lahko govoril,odgovarjal župniku-eksorcistu v vsakem jeziku katerega si je zmislil govoriti ta župnik (od latinščine,francočšine do jezika ki ga govori pleme v tropskem deževnem gozdu?),ali pa da pri izganjaju posedenci pogosto izbljunijo živega škorpijona (znamenje itd.)Seveda pa moramo pri tem ločiti satanizem od posedenosti oz. obsedenosti,kajti to je pa čisto nekaj drugega (ljudje hočejo spoznati,stopiti v stik s hudičem)."

Revija Misteriji, tema meseca:
"V koprski (škofiji) to delo opravlja oseminsedemdesetletni doktor metafizike, eksorcist z dolgoletnimi izkušnjami, pater Andrej Božič."

Andrej Božič:
"Ko je koprski škof Pirih izvedel, da sem se vrnil v Slovenijo, me je prosil in silil, naj sprejmem to službo. Rekel sem mu, da rajši ne bi. Vprašal me je, zakaj ne, jaz pa sem mu odgovoril:
"Zato, ker so tisti naši hudiči v Amazoniji bili preprosti, nedolžni, analfabeti, naši hudiči pa so vsi zlobni, diplomirani...""

MISTERIJI

6 komentarjev:

Lafri. pravi ...

Priznaj, da si se nasmejal, no :)

Tim pravi ...

Niti ne.

Lafri. pravi ...

Ahjaj^^

Anonimni pravi ...

do sedaj se mi je zdelo precej nenavadno zakaj že cel dan mislim na splav...
in kaj dela ta škorpion pod mojo mizo? :|
hvala

Kapucka pravi ...

za to najdm sam eno besedo: noro.

M_S pravi ...

Sem pogledal kdo je ta "velecenjena" gospodična in sem se kar začel smejati. Ta itak nima 5 pik v glavi. V enmu dnevniku se je z mano pričakala, da smo fantje nepomembni in da smo itak vsi pokvarjeni in da vsi mislimo samo na sex ipd. In je bila nasploh proti poljubljanju v javnosti, ker je to nekej groznega :D