16 januar 2009

Odkritje:

Za četrtkom pride petek!

Sicer pa je bil danes na mojem sporedu tretji filmski večer (3/3). In sicer Seven Pounds. Za spremembo novejši film. Vsi trije so bili naključno zbrani, zanimivo pa je naslednje: Prvi ni bil čustven, drugi je bil čustven... na malce čudaški način, tretji pa je bil zelo čustven z močnim pridihom občutka krivde. Hkrati pa sem ravno v zadnjem času prišel do spoznanja, da sem izjemno oziroma prekomerno čustven (se močno navežem in ne znam odvezat) in da imam probleme z občutkom krivde. Da pa je ironija popolna, je glavnemu junaku v filmu ime ravno Tim :D

Moram pa poudariti, da sem do spoznanja prišel preden sem gledal filme. Tudi prikolic od filmov si nisem pogledal, niti prebral vsebine v naprej. Samo žanr in IMDB oceno. Ker verjetno bi si marsikdo mislil, da sem šele pri filmu dobil določene ideje. Itak mi je vseeno, ampak ok.

Sigurno imam še kaj za napisat, ampak moja glava je prazna. Bo pa zato potem toliko bolj polna, ko sem bom trudil zaspati.

*se bedasto smehlja v ekran in zaključi vpis*

EDIT: Šit, dons je svetovni dan religij, ampak samo še 19 minut! Kje naj v tem kratkem času človek najde križ, da ga zažge? :D

Ni komentarjev: