27 januar 2009

Učim se

(ja tudi to se zgodi)
Zato včeraj ni bilo vpisa, prav tako danes. Ok za slednje je nekoliko prepozno. Ko sem zjutraj vrgel šumečo tableto v kozarec, sem nemudoma pomislil na prenos kisika v stolpnem bioreaktorju o.O

Aja še sanje. Dogajalo se je v biotehnološkem laboratoriju. In jaz sem se odločil za pizdarijo. Zato sem se izdajal za nekakšnega državnega inšpektorja in strokovnjaka, ki je prišel preverit delovanje neke naprave. Študenti so demonstrirali uporabo naprave. Kar naenkrat..

/ok mtka je glihkar pršla v sobo in odnesla moj mobitel, wtf o.O

... se začne kadit iz naprave. Nato začne goreti. Jaz kot strokovnjak, naj bi obvladal zadevo. Ampak nisem strokovnjak. Vsi se začnemo umikat in zadeva eksplodira :D Požar se razširi čez cel laboratorij. Zbežimo iz stavbe. Šele tedaj se zavedam, da je bil laboratorij znotraj celega bolnišničnega kompleksa (BTC scena). In da bo vse pogorelo v plamenih, zaradi moje "zajebancije" :D

Druge sanje so bile povezane še z drugo stvarjo, ki mi okupira možgane ^^

3 komentarji:

Lafri. pravi ...

Jooo, sramota, še v sanjah si za samo škodo XD

Sej se hecam :P pejva se raj naprej učit XD

M_S pravi ...

LoL Timo uničevalec :D hehe

Lafri. pravi ...

Oh cmon, don't get any ideas XD