19 januar 2009

Plučne bolezni



Se mi zdi, da nisem še nikoli spal tako slabo. Bil sem brez bolečin, prijetno utrujen in indiferentne volje. Ampak ni šlo. Praktično celo noč sem čakal, da zaspim. Proti jutranjim uram mi je uspelo celo malo zadremati, pri čemer sem takoj imel slabe sanje. Najprej ene v katerih sem prejel slabo novico in se v paniki zbudil. Potem pa še sanje, ki so se začele, kot bi se moral današnji dan. Vstal sem in se v zamudi odpravil na faks (Kemijski Inštitut, ampak koga zanimajo detajli). V kolesarnici sem prišel do spoznanja, da so mi iz kolesa ukradli gume :D Nato sem hotel vzeti moje drugo kolo, iz katerega so bile spet ukradene gume :D Ni mi preostalo drugega, kot da se odpravim v... trgovino po nove gume, pa so bile predrage, rabljenih je pa ravno zmanjkalo. Smeh v glavnem :)

Razen tega pa res nisem praktično nič spal, ker sem se zavedal vsake ure, ki je minila. Razen med 6. in 8. uro. Zato ni čudno, da sem čist hin + glavobol. Kasneje si bom v leže pogledal spet en film.

In še glede šole, zagovor višje ocene je bil uspešen (in dolgotrajen...). Domov sem prišel sestradan, ampak sem pojedel le skromno količino kruha in mortadele, toda... takoj zatem sem se nažrl pistacij in čokoladnih bananic (casali <3). Zdej mam pa večerjo in nisem še nič lačen...

4 komentarji:

M_S pravi ...

hahaha kere dobre sanje :D sam verejtno ti zjutrej ni bilo glih do smeha, predvidevam :P

čestitke za uspešen zagovor ;)

Kapucka pravi ...

bravo bravo(:
hujšaš ane(= jz tud:D
bo kr kava brez sladkorja=D

Calypsso pravi ...

Ne kapiram zakwa so vaši profesorji tok nepismeni...

M_S pravi ...

čeprov če tko jst pogledam raj vidm, da je prfoks nepismen ter da ma pojma o snovi in zna predavat, kakor pa da je pismen, ima vse lepo napisan ampak ne zna pa razlagat ... =)