24 januar 2009

Včeraj

Je bilo lepo. Laura je že takoj poskrbela, da je bil dan obsojen na uspeh, hvala :)
Temu je sledilo jutranje spanje. Pri izvedbi le-tega nisem bil preveč uspešen. Najprej nekaj smsov nato pa me je še Matic seznanil s kruto realnostjo, da bom moral kmalu vstati. Kar je potem Anita z vsemi svojimi čari samo še potrdila :D

In tako smo šli malo piti, malo jesti, dokler nisem bil brez denarja in bonov :D Ampak bilo je super. Anito sva celo uspela prepričat, da pokaže kako ona vleče, nato pa sem jo še odpeljal na wc na enga brzaka :D No ja, pustimo podrobnosti... :) Oziroma naknadno morda pride še video posnetek.

Kasneje me je obiskala še Klavdija, it was nice ;)

Skratka hvala vsem za lepe želje in darila, ter da ste tako in drugače prispevali k mojemu veselju :)

Letošnje leto se mi zdi da res izstopa po temu, da imam okoli sebe same dobre ljudi :)

3 komentarji:

M_S pravi ...

Hvala teb, brez tebe neb blo tega :)

Kapucka pravi ...

jp se strinjam z matičkotom..
hvala teb(=

Lafri. pravi ...

Imo lahko rečem v imenu vseh, da se čutimo priviligirane, da te poznamo :)