15 januar 2009

Mešano

4 vpisi v dveh dneh. Rekord. Ampak imam še nekaj detajlov za opisat. Najprej bi povedal, da sem v zadnjih dveh dnevih pogledal dva filma (The Usual Suspects, Leon - The Professional; oba filma dobra, IMDB 8+). S tem da v povprečju ne pogledam niti en film na mesec.

Rad bi izrazil tudi izjemno nezadovoljstvo nad določeno profesorico. 51 dni je potrebovala, da je objavila rezultate izpita. 51 dni!!! In kot da to ni dovolj, sem dosegel izmed vseh 2. najslabši rezultat (če ne štejem treh negativnih ocen), populacija = 28. Taka sramota si res zasluži zabeležbo! Čaki... mogoče sem pomešal logiko. Ok nima veze. Višek vsega je pa, da je v ponedeljek rekla, da bo v ENEM ali najkasneje DVEH dneh objavila rezultate. Se trudim, ampak od ponedeljka do četrtka zvečer mi nikakor ne izpade 1-2 dni. V glavnem sem totalno razkurjen! Prav, lažem. Zdi se mi vredno razburjanja, ampak se mi ne da.

Kar se tiče včerajšnjega kolokvija je pa tudi smešna zgodba. Imam namreč zagovor za 8, tako da je sprejemljivo.

Omenil bi še moje počutje. Zgodilo se je neizogibno, odvod počutja po času je spremenil predznak. Sedaj pa čuvat da tako tudi ostane.

Sicer pa imam za sabo eno izmed treh najhujših obdobij v življenju. Eno je bilo nekaj let nazaj, drugo nekaj mesecev nazaj in sedaj še to. Upam da se ta trend spremeni :D So pa to taki občutki, ki se jih ne da opisat z besedami. Enostavno če ne doživiš, ne razumeš. Tako kot se najlepših stvari v življenju ne da opisat z besedami, moraš jih izkusit. Na srečo je bilo v zadnjem času tudi nekaj tega :)

Za konec pa moram še pokazat moj najnovejši dosežek. Iz izklopa sem ukradel java kodo (se mi zdi, ravno zaradi tega, ker ne vem točno kaj sem naredil, je toliko bolj občudovanja vredno :P). Le kaj imam v mislih?

GUMB!

Za njem pa se skriva vic iz - seveda - računalniške tematike.



Tako, dame in gospodje, danes si bom pa za spremembo privoščil en dolg spanec!

2 komentarja:

M_S pravi ...

hehe dobr vic :)


še dobr, da je sam VIC :P heheeh

Lafri. pravi ...

Stric, Java != JavaScript...tole je JavaScript. ;)