15 januar 2009

Strip

2. januarja je bil že osnutek oziroma v0.9, tole je pa v1.0.

Sicer pa sem popil kavo in grem izkoristit tale kofeinski overdose s kidanjem snega. In nekaj sem še nameral povedat, pa se ne spomnim več kaj...

8 komentarjev:

M_S pravi ...

Se mi je zdelo, da mi je prizor spodaj nekoliko znan :)

UF dej prid sm pred študenca na parkirišče kidat, če boš mel preveč energije :D

Tim pravi ...

Tm vas je več kot dovolj kandidatov za kidat, poleg tega pa tud prevoza nimam :P

M_S pravi ...

avtobus? :P

Tim pravi ...

Da bi zastonj delu pa še žetone zapravlu, to je pa tu mač!

M_S pravi ...

ti plačam žetona :D

Tim pravi ...

Ne morem, mam... am... predavanje :D

M_S pravi ...

yea right :D

Kapucka pravi ...

eeeejjj tole mi je pa preveč znan...da bo zebra dol padla:(
k sm jo pa jz sam uzuni mal pustila na tej polici za rože si pa takoj vrisk in krik zagnov:D zdej jo pa sam tko samomorilsko nastavlaš..pa še slikaš:O TU MAČ!