14 januar 2009

Sreda

Skrajni čas za objektvine informacije. Kolokvij je šel danes zelo dobro sploh ne. Ne samo meni, tudi ostalim. Sneg je padal. Fotr me je s kidanjem prehitel, ker pred kolokvijem (12h) nisem imel časa, bil sem namreč zaposlen z učenjem. Avtobus mi je spet pred nosom odpeljal. Predavanja so bila neverjetno dolgočasna. Zaspan sem. Pekel bi kruh, pa nimam kvasa. Ne vem kaj bi počel. Ne brijem se več (razen "brk"). Lačen. Gledam po sobi in ne najdem nadaljnjih besed.

9 komentarjev:

Lafri. pravi ...

Depresivc en...pravjo, da za dežjem posije sonce. Optimizem? Morda. V vsakem primeru pa nehej safr furat, ker ti ful ne paše :)

Tim pravi ...

Pa kje ti vidš kkšno depresijo, končno sm en normaln vpis skup spravu :P

Lafri. pravi ...

No, vsaj vemo, kaj bo nasledn pole...
"Ali sem depresiven?"
- ZeLo.
- FuL ne.

Kapucka pravi ...

V tvoji sobi se najde pouhn stvari za počet da veeš:P tko da kr na delo(: da preženš depresivnost iz sebe:)

Lafri. pravi ...

A nede, da je depresiven?^^

Tim pravi ...

Kaj vam ni jasn, končn en dan k ni totalno bedn, pa začenete take vn metat XD

Tim pravi ...

lol sm še enkrat prebral pa res depresivno izpade :D

Lafri. pravi ...

Tiho ti^^ :)

Kapucka pravi ...

jap jap..depresivn je(: sam si noče priznat=D