08 januar 2009

Talent

Ponoči nisem mogel spati. Ampak treba je gledati pozitivno stran. Sredi noči sem se namreč spomnil, da bi morda bilo dobro naštimat alarm.

Dobra stvar pri temu, da si totalno na dnu je to, da ne moreš bit nižje. In po taki bedni noči dan res ne more bit preveč slab. No ja... še pred budilko so začeli plužiti oziroma praskat po asfaltu. Ko pa je zazvonilo, sem jasno kar naenkrat postal popolnoma zaspan.
PI-PI-PI... 7:00.
PI-PI-PI... 7:09.
PI-PI-PI ...7:18.
Nato se zbudim sam od sebe. Ni mi jasno kako se lahko zbudim, če budilke še ni bilo. Rečem si: sigurno bo ravnokar zvonilo. Začnem odštevat (v šali): 5, 4, 3, 2, 1... ZDAJ! In res, v totalno istem trenutku se vklopi alarm o.O Končno sem našel pomen (talent) mojega življenja.

Da ne bi šlo vse preveč dobro, se mi pri zajtrku vsuje v mleko preveč kosmičev. Ok, se pač malo preveč najem. "Odhitim" na srečanje z meni najljubšim javnim prevoznim sredstvom. Ki mi jasno odpelje pred nosom. Malo telovadbe v jutru (tek) verjetno ne škodi. Naslednji je prišel dokaj hitro, na njem pa srečam Klavdijo. Kaj se to pravi... zamujanje v šolo. Kmalu sem izstopil in skoraj padel. SKORAJ! S hitro hojo sem prispel v učilnico samo z 1 min zamude. Profesor pa z 2 minutama.

Poročila so bila vsa več ali manj brez napak. Čudež.

Ko sem prišel do doma, sem dobil idejo da bi šel kidat sneg. Arbeit macht frei. In res sem počistil avto, dovoz v našo garažo in skupni del dovoza. In to bi bilo vse. Just another day in paradise.

7 komentarjev:

M_S pravi ...

to o uri pa tebi je pa meni že znano, skorej vedno uganeš do max +/- 5 min kok je ura^^ Ti boš zihr še vedu kdaj točn boš umrl :D

Tim pravi ...

U bistvu res vem, 14.2. :D

Neza. pravi ...

Ti si SKOREJ padel... Pr men pa na žalost ni blo besedice "skorej" in mam fajn modrico na kolenu. All in all, ti si bolš odnesu ;)

M_S pravi ...

14.2. ti jst ne dovolm! Vsaj ne še naslednjih 60 let (pol je pa vse od boga/alaha odvisno, če ti bo še kej ekstra let poklonu :P)

Lafri. pravi ...

Grem kar po vrsti, da kaj ne pozabim:
- two thumbs up za Basket Case
- če te še kdaj prime, da bi kidal and so on...vljudno vabljen :)
- good job za poročila...če bi se jih prej lotil, bi bila BREZ napak in ne zgolj več ali manj (brez napak)
- prvo se začne z odštevanjem do budilke, konča se pa s točnim napovedovanjem prihodnosti...you're freaking me out, dude XD

Tim pravi ...

@Piece.: Sej... zdej ko sm se pohvalu s tem bom pa v kratkem sigurn prov lepo pogrnu
@Lafri:
- al sm res pacient no
- komot, je res sproščujoče
- ni mi treba več delat poprav, to je edino kar šteje
- be afraid, be very afraid :P

Kapucka pravi ...

Nism zamujala v šolo! Ampak sm ene 10 mnut zamudila v vrtc..kar mi je pa blo oproščeno,ker je tud prfoksa zamudila=D in je rekla, da dans itak vsi zamujamo..Drgač sm misnla da bom pou ure zamudla po takm k smo se toook počas pelal.
Sm te vidla ja kako si neki skaku tm
=D
Jz sm pa padla na poti v šolo..in me je kr bolel pol še neki časa:D